miercuri, iulie 19, 2006

Near death experience

Ce credeti ca mi-a trecut prin fata ochilor in cele cateva secunde in care in drum spre Sibiu, io cu Razvan si cu Matizul am intrat intr-o curba "usoara" cu 80 km/h, am franat un pic, am derapat tot un pic, am mai franat un pic, am facut o pirueta, am vazut un parapet de beton foarte imbietor, de care ne-am lovit shi din care am sarit inapoi ca din cauciuc si ne-am oprit cu rotile din spate pe o parte shi cu cele din fatza pe cealalta parte a unui shant de vre-un metru jumate latime shi un metru adancime? Pai de obicei se spune ca itzi trece toata viatza. De fapt n-a trecut nimic. Am avut timp de-un Fuck! shi dupa aia am coborat bine merci din mashina - cat pe ce sa cad in shantz :d - ceea ce cred ca ar fi fost mai nasol. shi cine m-ar fi crezut ca m-am lovit nu in accident ci pentru ca am cazut in shantz.

cam asta a fost. nenea de la mashina de remorcare (nu va speriati ca matizu n-a patzit mare lucru) ne-a explicat ca au fost doar vre 20 de accidente pe acolo in ultimele 3 luni.

avantajul a fost ca la nunta am devenit vedete. aaa voi sunteti aia cu accidentul. saracii de voi - bine ca n-atzi patzit nimic. etc.. altfel cine naiba ne-ar fi bagat in seama? B-)

hmmm. acu mi-am dat seama - trebuia sa fi facut poze ca sa pot sa-l shantajez pe razvan. fraier am fost...

in concluzie am facut-o shi pe asta B-) ce mai urmeaza?

Niciun comentariu: