miercuri, iulie 19, 2006

Atentie intra pestele!

Ziceam de nunta - daa, a fost nunta lu Dia si a lu Ben :)

(inca ashtept ceva poze de la shtiu eu cine)

Nunta internationala ce stiti voi... Dansau francezii hore de mai mare dragu :)

Iar 'personalul de serviciu' a fost total. Asha au fost intampinatzi Dia cu Ben la intrarea in restaurant: Personalul de serviciu va ureaza casa de piatra! (m-au emotzionat pana la lacrimi)

Shi nu s-au oprit aici - la un moment dat nuntashii au fost poftiti sa se asheze la masa ca vine pestele. shi intr-adevar a venit adus de chelnerii incolonati frumos, cu platourile in mana shi defiland pe muzica triumfala :))) shi asha a intrat shi ciorba shi friptura. :)
sorry dia da nu m-am putut abtzine - trebuia sa povestesc.


shi ce mi-a placut la nebunie - a adus tata lu dia nishte dansatori (ansamblul tinerii juni ai siubiului sau ceva de genu asta) care au dansat nishte chestii specifice din zona aia. au fost superbi - mi-a placut la nebunie. s-ar putea sa fur shi io ideea asta pentru candva :D (poate shi peshtele daca ma gandesc :) )

shi ca sa nu-mi fac de rushine neamu oltenesc, am bagat nishte sarbe maraton de nu-mi mai trebuie sport pentru un an. criminale sarbele alea da nu puteam sa ma opresc - am shi io mandria mea de oltean B-)


s-a furat mireasa de 2 ori, cu toate ca mirele era foarte relaxat. declaratzia lui de dupa a fost ca oricum shtia ca se intoarce ea :))
oricum slabi negociatori hotii aia - daca shtiau ei ca francezii venisera cu 2 lazi de shampanie... :D

shi a 2a zi a fost interesant ca s-a organizat after-party la cabana ocolului silvic. aveau aia acolo un gratar cat o masa de pin-pong. mama ce mi-ar place sa ma cheme shi pe mine la nishte chefuri de alea... :D
am mancat pana n-am mai putut - super buna mancarea shi udata din plin cu shampanie originala de la mama ei de la champagne - ca au pus-o francezii la bataie pana la urma. mai ales ca trebuia sa-i fac fatza la Barbara - o negresa care manca mai mult ca mine :-?
abia dupa aia am aflat ca am papat ciorba de mistretz si friptura de tzap salbatic - bune treburi, mai trebuie sa trec pe acolo.

cam asta e in mare copilashi. ce trece timpu... au inceput toti sa se insoare, marite, casatoreasca shi alte cele. asta inseamna ca imbatranim :D oricum o sa incep sa ma ingrijorez cu adevarat cand o sa incepe sa ma cheme lumea la botezuri :D

b.good

Niciun comentariu: