sâmbătă, august 27, 2005

Andrei's stories



Ei dragii mei, se pare ca realitatea asta nemiloasa in care traim, cu joburi, francofonizari, germanizari shi mai shtiu eu ce, ne tzine atat de ocupatzi incat mi se pare ca gashca asta se duce naibii :-? Zicetzi ca nu-i grav? Mie mi se pare f grav ca am ajuns astazi de dimineatza la birou (pe la 12) shi n-am avut pe cine sa iau shi eu la o cafea :(

Asha ca am decis ca asta cere masuri drastice! Shi daca nu functzioneaza ma supar shi plec in Indonezia, sau in China, sau vad eu unde [-(

Care-s masurile? Pai o sa incep cu reactivarea bloggului asta. Ce-i un blogg poate va intrebatzi unii? Ei, un blogg e un fel de jurnal personal pe care, daca eshti un pic mai sadic, il faci public pe internet. Acuma sa nu va ashteptatzi sa va povestesc la ce ora ma trezesc in fiecare zi, ce mananc la micul dejun, cu cine m-am mai intalnit azi sau maii shtiu eu ce alte chestii. Nuu, aici o sa gasitzi numai chestii mai ciudate care mi se intampla, shi dupa cum cred ca shtiu o gramada, mie mi se intampla destule :D iar daca nu mise intampla, putetzi conta pe mine ca o sa le provoc.

Nu pot sa inchei postul asta fara sa nu iterez (in mod inutil probabil) vechea mea invitatzie: daca avetzi ceva interesant de povestit, povestitzi copilashi, nu va fie rushine! vretzi sa lasatzi gashca sa moara ori ce?

al vostru forever me and only

Niciun comentariu: